Pressemelding

Pressemelding, torsdag 30. mars

Logoskirken ansetter Arve Walde som pastor

Logoskirken på Nesttun ansetter Arve Walde som pastor i 80% stilling som han vil tiltre august 2023.
Arve er lærer, tidligere fotballspiller for Brann og har den siste tiden vært å se i media der han snakker åpent om sin tidligere spilleavhengighet.

– Vi er svært glade og fornøyde med å ha landet Arve Walde som vår aller første pastor i Logoskirken. Arve leggerstor vekt på ærlighet og å leve ekte liv nært til Jesus, noesom vi setter høyt i Logoskirken. Vi gleder oss til å sette i gang arbeidet ilag med Arve og til å bli bedre kjent med han, sier leder i interimstyret, Arne Meier.

Logoskirken er en ung menighet, og samtidig en restart av det gode arbeidet som i alle år har vært på Nesttun bedehus. Siden nysatsingen i høst har Logoskirken vært en generasjonskirke i Bergen sør. Logoskirken er en menighet forankret i ImF og NLM.

Logoskirken teller per dags dato 120 medlemmer, og har stadig nye mennesker på besøk både på søndagsgudstjenestene og i annet arbeid på huset. En pastor er ønsket for å kunne ivareta enkeltmennesker, forkynne Guds ord, og for å styrke og stabilisere menighetsarbeidet.

– Jeg gleder meg til nye utfordringer og har hørt mye godt om kirken. Jeg er takknemlig for tilliten jeg får, og går inn i dette med ydmykhet og forventninger, sier Arve Walde.

Mer informasjon om Logoskirken; www.logoskirken.no

Kontaktinformasjon Logoskirken:
Styreleder i interimstyret: Arne Meier, arne-meier@outlook.com og 48428066.

Nestleder i interimstyret: Paul Rødstøl, proedstoel@hotmail.com og 91151695.

Arve Walde (t.h) signerer for Logoskirken. Her sammen med styreleder Arne Meier.
Foto: Edgeir Gunvordal